حل مشکل 5 واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی 
کد خبر: 4205488
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

حل مشکل 5 واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی 

مشکل پنج واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی با حضور رئیس کل دادگستری استان بررسی و حل شد.

کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، بیست و چهارمین جلسه کمیته حمایت قضایی آذربایجان غربی با حضور ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران دستگاه‌های متولی ۲۴ اسفند برگزار شد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با تبریک ماه مهمانی خدا اظهار کرد: فعالان اقتصادی افسران جنگ اقتصادی هستند و باید در عمل به منویات مقام معظم رهبری مورد حمایت قرار گیرند به همین دلیل است که دستگاه قضایی استان تمام قد از تولید و اشتغال حمایت می کند.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات ۵ واحد تولیدی مطرح می‌شود و انتظار است مدیران اجرایی و بانکی به مانند همیشه کمک کنند تا با رفع مشکلات این واحد‌های تولیدی زمینه توسعه اشتغال فراهم و بدین ترتیب از آسیب‌های اجتماعی و وقوع بزه و تشکیل پرونده برای دادگستری پیشگیری شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی نیز تاکید کرد و گفت هر فعالیت تولیدی باید پیوست زیست محیطی نیز داشته باشند چرا که سلامت مردم بالاترین درجه اهمیت را دارد.

مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه بیان کرد: از ظرفیت فعالان اقتصادی باید در جهت حل مشکلات واحد‌های تولیدی استفاده شود و نباید واحد‌های تولیدی به خاطر مشکلات ناچیز تعطیل و یا دچار مشکل شوند.

وی تاکید کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات جامعه از بیکاری و عدم اشتغال ناشی می‌شود و اگر واحد‌های تولیدی راکد و مشکل‌دار به چرخه تولید برگردند و میزان اشتغال افزایش یابد، یقیناً جرایم و آسیب‌های اجتماعی هم کاهش خواهد یافت.

در ادامه جلسه مشکلات صنایع آلومرول نوین اراک، ائل سون فولاد سلماس، مطالبات بانک صنعت و معدن از شرکت آجر ماشینی ارومیه، شرکت معدن کاوان گنجینه ظفر چالدران و مجتمع غذایی برادران فتحی میاندوآب مطرح که پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای جلسه مصوباتی در راستای رفع مشکلات این واحدها به تصویب رسید.

انتهای پیام
captcha